معرفی ۴ تکنیک از روش های بازاریابی موفق برای رشد کسب و کارها





روش های بازاریابی موفق

صاحبان کسب و کار امروزه، برای حفظ موقعیت و تثبیت جایگاه خود، نیازمند به کار گیری روش های بازاریابی موفق هستند، برای پیشی گرفتن از رقبای خود لازم است در ابتدا نیاز مشتریان، تقاضای آنها و بازار هدف را بررسی کنید. اگر بتوانید برای خواسته ها  و نیازهای فعالی مشتریان طرح و برنامه ای منسجم بچینید، آنگاه مسیر جدیدی روی شما باز می شود.
می توان گفت راز و رمز موفقیت کسب و کار تازه تاسیس، شناخت درست بازار و مایحتاج مشتری است، چرا که بازار با وجود مردم و تقاضاهایشان شکل می گیرد. در این مقاله قصد داریم تا در مورد انواع روش های بازاریابی موفق برای پیشبرد کسب و کارها، بهترین روشهای بازاریابی، ایده های ناب و دست اول برای فروش هرچه بیشتر و بهتر شما سخن بگوییم. با ما همراه شوید تا از راز و رمز موجود در بازاریابی پرده برداریم.

بازاریابی موفق و رشد کسب و کارها

۴ تکنیک اساسی برای بازاریابی موفق و درخشان!

قطعا برایتان سوال پیش آمده است که چرا فروش مطلوبی ندارید و یا رقبا در بازه های مختلفی از شما پیشی می گیرند اما دلیل قاطع و محکمی پیدا نمی کنید، توجه داشته باشید که مشکل اساسی شما در شیوه تبلیغ و گسترش برندتان است. باید بگوییم اصلی ترین و مهم ترین عنصر بازاریابیُ تبلیغات صحیح و اصولی است، با تبلیغات سالم برند شما به مخاطب امروزی معرفی می شود و در مدت زمانی کوتاه نام و شهرت شما همه جا را پر می کند.
روش های بازایابی موفق علاوه بر دانشتن علم مارکتینگ و چگونگی اجرای عملیات نیاز به صبوری دارد، زیرا کسب و کارهای تازه و نو، همواره در آستانه فروپاشی هستند و باید به خودتان فرصت دهید تا به مرور زمان پیشرفت داشته باشید. پیشرفت یک کسب و کار به معنای دیده شدن برند، رشد فروش و افزایش درآمد است.

 تکنیک های اساسی برای یک بازاریابی موفق

 ۴ تکنیک اساسی برای پیشبرد کسب و کار شامل موارد زیر می شوند:

۱) بازاریابی سنتی

 این شیوه بازاریابی همانطور که از نامش مشخص است، مخاطبانی دارد که از فضای مجازی و اینترنت به دور هستند، شاید امروزه با رشد و توسعه اینترنت و تکنولوژی، بازاریابی سنتی کمی از مد افتاده باشد، اما این روش بهینه همچنان به قوت خود باقی است. 
بازاریابی سنتی قبل از ظهور اینترنت و فناوری به کار گرفته می شود اما امروزه هم مخاطبان مخصوص به خود را دارد. شاید بتوان گفت، بازاریابی به شیوه سنتی، پله ای برای رسیدن به دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی اینترنتی است. منظور از شیوه سنتی استفاده آف لاین از تبلیغات و بدون حضور اینترنت است.   

انواع روش های بازاریابی سنتی

بازاریابی چاپی

 این نوع از بازاریابی شامل تبلیغات چاپی می شوند، چاپ بروشور، کارت ویزیت و پکیج های پستی در گروه بازاریابی چاپی قرار می گیرند. توجه داشته باشید که این شیوه تبلیغات بسیار هزینه بر است زیرا شما باید برای طراحی و چاپ این محصولات هزینه بالایی پرداخت کنید.

بازاریابی در تلوزیون و رادیو

این بخش از بازاریابی شامل محتواهای صوتی و تصویری می شود، در قالب تصویر و صدا برند خود را به گوش همه مردم می رسانید. پخش محتواهای تبلیغاتی از راه رسانه دیداری و شنیداری، ایده جالبی است زیرا مردم به هنگام تماشای برنامه مورد علافه خود محصولات شما را نیز می بینند و به فکر خرید می افتند.  
حتی اخیرا برنانه ای تلوزیونی آنلاینی همچون فیلیمو راه اندازی شده اند که شیوه بازاریابی سنتی را به بازاریابی مدرن نزدیک تر می کند. فیلیمو، سینمای خانگی آنلاین کشور است و ابزاری مناسب برای تولید محتوای ویدئویی است. 

بازاریابی تبلیغاتی

به منظور تبلیغات بازاریابی، می توان از روش هایی استفاده کرد که مشتری بدون هیچ درنگی جذب برندتان شود، با چیدن برنامه های غیر منتظره و تصادفی می توانید مشتریان وفادار و دائمی برای خود پیدا کنید.
از جمله روش هایی که در بازاریابی تبلیغاتی به کار گرفته می شود، برگزاری مسابقات طی زمان های گوناگون است، شما به عنوان صاحب یک برند، می توانید مسابقه برگزار کنید و برای برنده شدن مشتریان، خدماتی از نمونه محصولات خود ارائه دهید، به این صورت هم مشتریان را به رقابت دعوت کرده اید و هم پکیجی از محصولات خود را معرفی کرده اید.
قراردادن کدهای تخفیفی برای خرید محصول، همواره جذاب و خوشایند است، مشتریان با گرفتن کوپن های تخفیفاتی می توانند با قیمتی پایین تر از قیمت بازار محصولات را خریداری کنند، بنابراین، نظر آنها را جلب خواهید کرد.
امکان خرید رایگان محصول، از محبوب ترین روش های تبلیغاتی است که به شما برای رسیدن اهداف کاری کمک خواهد کرد. به منظور آزمایش محصول و دیده شدن برند، نمونه ای از محصولات را می توان به مشتریان ارائه داد و یا خدماتی به طور رایگان برایشان انجام شود. در این حالت، مشتریان به طور رایگان از محصولات و خدمات بهره مند می شوند و پس از ارزیابی، نسبت به خرید انگیزه خاصی پیدا می کنند، زیرا این شانس را داشته اند که از مزایای محصولات به طور رایگان استفاده کنند.  

بازاریابی پستی مستقیم

نوشتن نامه های پستی در زمان های دور مرسوم بوده است اما با آمدن ایمیل و نامه های الکترونیکی نامه پستی کمرنگ شدند، بازاریابی پستی مستقیم همان نامه های پستی هستند، با این تفاوت که حاوی متون تبلیغاتی اند. در واقع بازاریابی مستقیم، یکی از تاکتیک های آفلاین بازاریابی است، این شیوه از بازاریابی شامل فرستادن نامه، کارت پستال و یادداشت هایی که برای صندوق پستی مشتریان فرستاده می شود.

تبلیغات چاپی

تبلیغات چاپی محتواهای تصویری چاپ شده در مجلات و روزنامه ها هستند که تفاوت زیادی با بازاریابی چاپی دارند. بنرها و پوسترهای چاپی تبلیغاتی، بهترین گزینه برای تبلیغات چاپی بوده و برای کسب و کارهای کوچک کاربرد دارند، مجلات و روزنامه ها، برای مردم قابل درک هستند، بنابراین از نسخه های کاغذی چاپی غافل نشوید. 

بازاریابی تلفنی

منظور از بازاریابی تلفنی، همان اصطلاح معروف تلمارکتینگ است، در این بازاریابی کارفرمایان خودشان یا کارشناسان مخصوص این حوزه را برای تماس تلفنی آماده می کنند، برای جذب مشتری و فروش خدمات، به تک تک مشتریان بالقوه زنگ زده می شود. 
جدیدا تماس های ویدئویی نیز اضافه شده اند که این سبک از بازاریابی را متنوع و هیجان انگیز کرده اند. فرض کنید در محلی قرار گرفته اید و با شما تماس تصویری برقرار شود، شاید در ابتدا کمی استرس به سراغتان بیاید، اما زمانی که با ویژگی محصول یا خدمات آن فرد یا سازمان آشنا شوید، دیگر فراموش می کنید که پشت گوشی در حال مکالمه و دیدن تصویر هستید! معمولا در سازمان ها و شرکت ها، کارشناسان فروش وظیفه بازاریابی تلفنی را به عهده دارند. 

بازاریابی سنتی

۲) دیجیتال مارکتینگ

یکی از مشهورترین روش های بازاریابی موفق است که به بازاریابی آنلاین یا بازاریابی دیجیتال نیز معروف است. بازاریابی آنلاین یا دیجیتالی، نسبت به سایر شیوه ها جدیدتر و جذاب تر است. بازاریابی دیجیتال با نام دیجیتال مارکتینگ شناخته می شود و محبوب ترین شیوه تبلیغ کسب و کار است. در دنیا نیز از این تکنیک طلایی استفاده های فراوانی می شود. 

انواع روش های بازاریابی دیجیتال

زمانی شما بعنوان کسب و کار اینترنتی در فضای دیجیتال مارکتینگ موفق هستید که بتوانید با انواع روش های بازاریابی دیجیتال کار کنید و با استفاده از این روش ها در کسب و کار خود پیشرفت کنید. اینکه از چه روش بازاریابی برای توسعه کسب و کار دیجیتال خود استفاده کنید بستگی به نوع کسب و کار، محصولات و اهداف سازمانی شما دارد. در قسمت بعد روش های بازاریابی دیجیتال را به تفکیک نام برده و توضیحات کاملی در خصوص این روش ها ارائه می دهیم.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

ساخت وب سایت

قدم مهمی در بازاریابی دیجیتال است، زمانی که مشتریان به سایت مراجعه می کنند، می توانند اطلاعات دقیقی از محصول و خدمات شما پیدا کنند. ساخت وب سایت های مختلف، محتوای کاربردی و تاثیر گذار را در اختیار مخاطب قرار می دهد، شرایط ثبت سفارش کاربران را مهیا می کند، همچنین، محلی برای آگاهی و تبادل نظر مشتریان ایجاد می شود.  امروزه، طراحی سایت فروشگاهی، برای دیده شدن کسب و کارهای آنلاین بسیار تاثیر گذار است. با اطلاع از تعرفه طراحی سایت می توانید از خدمات بهینه استفاده کنید و سایت به روز و قدرتمندی داشته باشید. 

سئو

مجموعه اقداماتی که ما برای بالا بردن رتبه سایت انجام می دهیم، هرچه سئو سایت قوی تر باشد و با کلمات کلیدی شناخته شویم، برند و نام کسب و کار ما قدرتمند خواهد شد. در واقع بازدید بالای سایت، وابستگی زیادی به کلمات کلیدی به کار رفته در متن دارد. سئو از ابزارهای کلیدی دیجیتال مارکتینگ است. خدمات سئو سبب می شود تا در میان رقبا برند شما درخشان ظاهر شده و به فروش بی نظیری دست پیدا کنید. نسبت به تعرفه سئو سایت آشنایی پیدا کنید و باقی راه را به متخصصین بسپارید.

بازاریابی ایمیلی

یکی از روش های شخصی در این مدل از بازاریابی است، در این تکنیک به افراد و مشتریان وفار ایمیل هایی جهت یادآوری امکانات و خدمات سایت، تخفیفات ارائه شده، دوره های آموزشی و ... فرستاده می شود. 

بازاریابی شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی امروزه، نقش مهمی در آگاهی مخاطب دارند، اگر سایت مورد نیاز خود را راه اندازی کرده اید، بهتر است در شبکه های اجتماعی نیز عضو شوید و دیگران را نیز به این اجماع دعوت کنید. بازاریابی شبکه های اجتماعی به این صورت انجام می شود که می توانیم برند خود را به در شبکه های اجتماعی داشته باشیم و با تبلیغات و اشتراک گذاری محتوای کسب و کار، محصولات و خدمات خودُ مخاطبان و علاقه مندان بیشتری را برای خود داشته باشیم. 

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی محتوایی

حتما در دوره های تولید محتوا، بارها با این جمله که «محتوا پادشاه است» برخورد کرده اید! اما به چرایی آن فکر نکرده اید یا جدی نگرفته اید. 
در ادامه به چرایی این مسئله پرداخته ایم . بازاریابی محتوایی امروزه جزء زیرمجموعه دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. با ظهور اینترنت و توسعه روش های بازاریابی موفق؛ تولید محتوا به یکی از ابزارهای اساسی بازاریابی تبدیل شده است.  در بازاریابی محتوایی، با تولید محتوای مفید، جذاب و جدید می توان مخاطبان بیشتری برای کسب و کار خود جذب کرد.  
داشتن درک کافی از بازاریابی محتایی برای موفقیت هر کسب و کاری لازم است. در حالیکه بسیاری از صاحبان کسب و کار بدون داشتن اطلاعاتی در زمینه بازاریابی محتوا، آن را کاری ساده می دانند. حتی برخی نمی دانند بازاریابی محتوایی چیست! اهمیت این موضوع به قدری است که بسیاری از کسب و کارها به دلیل اهمیت ندادن به آن با مشکل کمبود محتوای مفید و جذاب در سایت های خود مواجه هستند. 
در واقع در یک جمع بندی میتوان گفت در بازاریابی محتوا با تولید محتوای مفید و ارزشمند می توانید رضایت مخاطب را جلب کنید که مخاطب هم شما را پیگیری کند و در نتیجه از  محصولات و خدمات سایت شما استفاده کند. باید این نکته را به خوبی بدانید که در ابتدای کار شما اعتماد خود را به مشتری می فروشید تا در نهایت محصول شما را بخرند. 

استراتژی های بازاریابی محتوایی

•    داشتن اهداف مشخص
برای نوشتن محتوای مفید باید ابتدا اهداف خود را تعیین کنیم تا محتوای ما  در راستای اهدافمان باشد. 
•    مشخص کردن نقاط تمایز 
باتوجه به اینکه روزانه محتواهای زیادی منتشر می شود برای شناخته شدن کسب و کارتان باید محتوای متفاوت و مخاطب پسندتری تولید کنید. ایده های خلاقانه برای محتوا داشته باشید. 
•    اندازه گیری بازاریابی محتوا
برای اینکه بدانید آیا محتوای شما نتیجه بخش خواهد بود یا نه؟ لازم است محتوا مبتنی بر معیارهای خاص تولید شود. شامل معیار نیاز یا مصرف مشتری؛ میزان اشتراک گذاری محتوا؛ تولید محتوا براساس هدف نهایی سازمان و محتوایی تولید کنید که به فروش برسد. 
•    تشخیص مشتری 
شناخت مشتری یکی از مهمترین مراحل در تولید محتوا است. مشتریان معمولا افرادی با علائق، ویژگی های مشترک هستند. 
•    بررسی و تعیین نیاز مشتری
با شناسایی نیازهای مشتریان می توانید در حین تولید محتوا به سوالات و نیازهای آنها پاسخ دهید. پس باید دنبال سوالات مخاطبان باشید و با جواب دادن به آنها این خلاء را پرکنید. 
•    تولید محتوا
همانطور که پیش تر گفته شد هر روز محتواهای زیادی تولید می شود که برای مخاطب جذابیتی ندارد. پس به جای تولید محتوای جدید؛ محتواهایی که قبلا نوشته اید را بازنویسی و به روز کنید. در محتواهای موجود دیدگاه ها و نظرات خود را درباره آن بنویسید. محتواهایی که توسط مخاطبان ایجاد شده اند را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. تولید محتوا یکی از اساسی ترین شیوه ها برای جذب مخاطب و علاقمندی آنها نسبت به خرید است.
•    تقویم محتوایی
1.تقویم محتوایی خود را طی مسیر مشخص تولید کنید.
2.افزودن تاریخ ها و رویدادهای مهم به تقویم محتوایی
3.افزودن محتوی فصلی یا سالانه به تقویم محتوایی
4.ایجاد برنامه منظم برای بخش های مختلف تقویم محتوایی جهت نظم دادن به تولید محتوا 
5.در صورت داشتن ایده و محتوای جدید آن را برای استفاده در زمان مناسب نگهداری کنید. 

رشد کسب و کارها با دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی موبایلی

بازاریابی موبایلی از استراتژی های بازاریابی دیجیتال با هدف دستیابی به مخاطبان در تلفن های همراه(هوشمند، تبلت ها و ...) می باشد. در واقع با طراحی سایت های واکنش گرا و سازگار با موبایل؛ اپلیکیشن های سازگار با موبایل از روش های بازاریابی موبایلی است. با توجه به اینکه استفاده از موبایل در زندگی روزمره فراگیر شده است لذا بازاریابی موبایلی در موفقیت کسب و کار تاثیر بسزایی دارد. 

انواع بازاریابی موبایلی 

  • بازاریابی پیامکی 

در این روش بازاریابی موبایلی، با ارسال پیامک هایی به تلفن همراه مخاطبان به معرفی سایت و محصولات کمک می کند.
بازاریابی براساس موقعیت مکانی 
در این روش بازاریابی موبایلی، براساس موقعیت مکانی مخاطب(مشتری) نزدیک ترین مکان برای خدمات و محصول مورد نظر مشتری به او اطلاع داده می شود. 

  •  بازاریابی با اپلیکیشن

در این روش بازاریابی موبایلی، دارندگان کسب و کار در قالب اپلیکیشن کسب و کار، محصولات و خدمات خود را به مشتریان خود معرفی و به فروش می رسانند.

بازاریابی ویدئویی

شما می توانید پیام مربوط به کسب و کار خود را در قالب ویدئو به مخاطبان خود ارائه دهید. ویدئو یکی از بهترین روش ها برای جذب مخاطب هست که می تواند تا مدت ها ذهن مخاطب را درگیر کند.

تبلیغات بنری در سایت های پربازدید

امروزه اکثر کسب و کارها برای معرفی خود به مشتریان از این روش استفاده می کنند. سایت های معروف زیادی هم هستند که با دریافت هزینه ای وظیفه تبلیغ کسب و کار شما را بر عهده می گیرند مانند سایت دیجیاتو، سایت طرفداری، وب سایت شیپور و ... که تبلیغات بنری در راستای جذب مخاطب و برقراری ارتباط با مشتریان انجام می شود. 

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی به معنی ایجاد خبر در سایت های خبری است و به این صورت که سایت های خبری پربازدید رپورتاژ آگهی شما را  در سایت خود کار می کنند و راجع به برند شما مطلبی را صحبت می کنند و به سایت شما لینک می دهند.
 این موجب می شود کاربران زیادی از سایت شما بازدید کنند و سایت شما در نتایج جستجو نمایش داده می شود و قاعدتا روی سئوی سایت شما هم تاثیرگذار خواهد بود.
برای رپورتاژ آگهی هم باید سایتی را انتخاب کنیم که مخاطبین با آن بیشترین نزدیکی را داشته باشند تا بتوانیم به بهترین بازدهی برسیم.

بازاریابی دیجیتال یا سنتی؟

در این بخش به معرفی ادامه روش های بازاریابی موفق می پردازیم:

 ۳) بازاریابی ویروسی

بازاریابی ویروسی نیز یکی دیگر از استراتژی های کسب و کار است که با تبلیغ برند یا محصول شما در طی یک چرخه مشخص در شبکه های اجتماعی، ایمیل و .... باعث می شود که محصول شما دهان به دهان از فردی به فردی دیگر منتقل شود که اصطلاحا می گوییم وایرال شده است. هر چه میزان وایرال شدن بیشتر باشد درصد مخاطبین شما هم افزایش می یابد و احتمال اینکه محصول شما به فروش برسد هم زیاد می شود. 
محتوای این تبلیغ می توان یک پیام خاص، تصویر دارای پیام یا ویدئویی با محتوا که مخاطب از دیدن آن احساس رضایت می کند و در ادامه آن را برای افراد دیگری به اشتراک می گذارد.

۴) بازاریابی دهان به دهان

بازاریابی دهان به دهان به نوعی از بازاریابی گفته می شود که در آن مشتریان از تجربه خرید خود از محصول خاص برای هم صحبت می کنند. در واقع هر چه رضایت و تجربه خوبی از خرید داشته باشند تبلیغ بیشتری از محصول شما می کنند در عین حال این تبلیغ هزینه ای برای شما ندارد. 
تبلیغ محصول در بازاریابی دهان به دهان می تواند در بین جمع خودمانی و دوستانه باشد، یا مترو و بی آر تی و  یا شبکه های اجتماعی. 
فردی که از محصول شما صحبت می کنند میتواند نقش مهمی در این مرحله داشته باشد. فرض کنید یک فرد مشهور(اینفلوئنسر) از برند شما صحبت کند!
موضوعی که افراد از آن می خواهند صحبت کنند هم تاثیر خود را می گذارد. پس موضوع اصلی محتوای شما باید یک پیشنهاد وسوسه انگیز باشد. 
بازاریابی دهان به دهان میتواند از طریق ارسال فرم، پرسشنامه، مقاله ای در وبلاگ و اشتراگ گذاری یک عکس یا ویدئو باشد. در طی این مرحله پاسخ دادن به سوالات پرسشنامه، کامنت گذاشتن زیر پست ها در شبکه های اجتماعی و لایک کردن تصویر و ویدئو انجام می شود.
برای بازاریابی دهان به دهان در شبکه های اجتماعی بیشتر از همه باید با فالوئرهای خود تعامل داشته باشید. به طوری که آنها از دیدن پست های جدید شما لذت ببرند و محتواهای شما برایشان جذاب باشد. 

بهترین روش های بازاریابی و فروش

مهم ترین گام برای موفقیت کسب و کار ، داشتن روش مناسب برای بازاریابی و فروش است که شما با شناخت مخاطب تبدیل به برند می شوید و در راستای افزایش فروش و کسب در آمد پیش می روید. 

  • بازاریابی مصرفی (b2c)

بازاریابی مصرفی روشی است که در آن شما بعنوان صاحب کسب و کار، محصول خود را بدون واسطه به مصرف کنندگان عرضه می کنید که بیشتر برای کسب و کارهای کوچک و نوپا که مستقیم با مصرف کننده در ارتباط هستند استفاده می شود.  

  • بازاریابی صنعتی (b2b)

در بازاریابی b2b سازمان محصولات و خدمات خود را به به سازمان دیگر عرضه می کند. درواقع شما محصولات خود را برای دیگر کسب  و کارها بازاریابی می کنید ولی چون در اخر محصولات به دست مشتری می رسد باید با در نظر گرفتن نیازهای مشتری از روند انجام شود. 

  • بازاریابی مستقیم 

همان طور که از اسم بازاریابی مستقیم مشخص است فروش محصول و خدمات به طور مستقیم به مشتری صورت می گیرد. در واقع در تعامل مستقیم با مشتری اعتماد مشتری جلب و باعث خرید مجدد او می شود. 

  • بازاریابی حسی 

بازاریابی حسی از طریق تحریک احساسات مشتریان (حس بینایی، چشایی، لامسه، شنوایی و بویایی ) رضایت مشتریان را بدست می آورد. 

کسب و کار ایده آل با روش های بازاریابی موفق

روش های بازاریابی در ایران 

شناخت روش های بازاریابی از گام های اساسی برای موفقیت فروش هست. در ادامه روش های بازاریابی در ایران را بررسی کرده ایم. 
1.مشتریان خود را بشناسید 
2.شناخت نیاز مصرف کننده 
3.اعتمادبه  محصولات و خدمات خود
4.تحقیق در مورد مشتری و مذاکره با او

روش های بازاریابی در ایران

ایده برای بازاریابی موفق

از جمله ایده های اصلی در روش های بازاریابی موفق شامل موارد زیر می شوند:

1.تولید محتوای به روز و جذاب 
2.استفاده از شبکه های اجتماعی 
3.ارائه خدمات پس از فروش برای محصولات
4.تبیلغات مناسب برای جلب اعتماد مشتری 
5.راه اندازی باشگاه مشتریان 

ایده های جالب در مورد بازاریابی موفق

سخن پایانی 
تجربه نشان داده که کسب و کارهای دیجیتال بدون داشتن استراتژی مناسب شکست می خورند. پس باید برای موفقیت در کسب و کارتان یک روش بازاریابی داشته باشید و با ایده های مناسب  کسب و کار خود را تبدیل به یک برند کنید و فروشتان را افزایش دهید. در این مقاله از ریچتک، تلاش کردیم تا دید مثبتی نسبت به شروع کسب و کارها پیدا کنید، با به کار گیری روش های بازاریابی موفق، آینده ای روشن در انتظار شماست.

02/01/17

فانوس دریایی گوگل(google lighthouse) چیست وچطور کار می کند؟

01/12/21

هوش مصنوعی جدید متا مشابه چت بات جی پی تی به واتساپ اضافه می شود!

01/12/18

شخصیت های جدید چت بات بینگ تا الگوبرداری از سلبریتی ها

01/12/14

چطور با کمک بازاریابی و تبلیغات در لینکدین کسب و کارمان دیده می شود؟

01/12/11

5استراتژی تبلیغات در بازی های موبایلی

01/12/06

10تا از بهترین افزونه های ChatGpt که به آن نیاز دارید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 15 میانگین: 10]

دسته بندی ها:

اشتراک:



نظر بدهید




نظرات





پست های مرتبط

چگونه یک صفحه وبلاگ راه اندازی کنیم؟| چگونه ترافیک صفحه وبلاگ را افزایش دهیم؟| چگونه صفحه وبلاگ را درآمد زا …

ایمیل مارکتینگ یک شیوه بازاریابی مقرون به صرفه است که به شما کمک می کند با مشتریان خود در تعامل …

راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی به شما کمک می کند تا راحتتر به کسب درآمد بپردازید و به …

مواردی از قبیل بازاریابی، برندسازی موثر، رسانه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین، بهینه سازی موتورهای جستجو و... همگی بخشی از دیجیتال …

برندبوک چیست؟ برای نوشتن برندبوک چه مراحلی را طی کنیم؟ اهمیت و مزایای برندبوک ، نکات قابل توجه در طراحی …

مهم ترین گام برای موفقیت در کسب و کار ، داشتن روش مناسب برای بازاریابی و فروش است که شما …

کمپین تبلیغاتی دیجیتال در شبکه های اجتماعی و وب سایت از طریق سرچ، ایمیل، انجمن های گفتگو و سایر بسترهای …

نمونه طراحی کمپین های تبلیغاتی ایرانی و خارجی و ویژگی کمپین های تبلیغاتی موفق

تبلیغات کلیکی نوعی از تبلیغات دیجیتال است که در آن با پرداخت هزینه ، سایت خود را در سایت های …

چت جی پی تی چست؟ نحوه استفاده از چت بات جی پی تی چگونه است؟

چت جی پی تی به عنوان هوش مصنوعی مولد، محتوای جدید تولید می کند. در حالیکه تا امروز اینطور بنظر …

گوگل از هوش مصنوعی جدید خود به نام بارد رونمایی کرد!

مایکروسافت در مراسمی با موضوع هوش مصنوعی از نسخه جدید بینگ و مرورگر اج رونمایی کرد.

هوش مصنوعی در بسیاری کارها جای انسان را می گیرد؛ به طور مثال در انجام کارهای روزانه مانند نوشتن ایمیل، …

بازنویسی پاسخ های گوگل بارد

چت بات جی پی تی به عنوان هوش مصنوعی جدید هنوز چندان بین کاربران جا نیفتاده و بسیاری از افراد …

تبلیغات در بازی های موبایلی بازی دو طرف سود

لینکدین مارکتینگ برای توسعه کسب و کار

تغییر شخصیت چت بات بینگ و نزدیک شدن به حالت انسانی

رقیب جدید CHATGPT، هوش مصنوعی متا با نام LLaMA





آینده شغلی خود را حرفه ای بسازید

ما معتقدیم سرنوشت و آینده در دستان شماست و زمان عنصر گرانبهایی است که نباید از آن غافل شد

همین حالا به ما بپیوندید