تعرفه سئو وب سایت در ریچتک

بهینه سازی موتور جستجو یعنی چه؟

به معنی روش هایی برای کسب نتایج بهتر در موتور های جستجو گوگل و یا سایر موتورهای جستجو می باشد.

اینکار نیاز به دانش و تخصص لازم در زمینه سئو و بهینه سازی دارد تا با به کارگیری آن بتوان صفحات وب سایت را به جایگاه و رتبه بالایی رساند.

در نتیجه تمامی این اصول و تکنیک ها، میزان بازدیدها و تعداد کلیک های صفحه مورد نظر بالا رفته، ارزش و اعتبار پیدا کرده و می تواند به کسب درآمد و سوددهی برسد.

اطلاعات خود را وارد کنید تا از یک ساعت مشاوره رایگان ریچتک بهره مند شوید

richtech

روند خدمات سئو

خدمات سئو برای تمامی وب سایت ها با زمینه کاری مختلف، یکسان نخواهد بود. برای اینکه بدانید وب سایت شما چه روند و مسیری را برای بهینه سازی طی می کند، می بایست توسط یک کارشناس و متخصص سئوکار، بررسی و آنالیز شود.

از آنجایی که خدمات سئو ملزم به، به کارگیری دانش، تجربه و تخصص در کار می باشد تا بتواند وب سایت را رشد دهد و به موفقیت برساند، به همین علت نباید به افراد غیر حرفه ای در این زمینه اعتماد کنید؛ چرا که علاوه بر از دست دادن هزینه ای که برای آن کار پرداخت کرده اید، زمانی که برای همکاری با یک مجموعه یا فرد کم تجربه داشته اید را نیز از دست خواهید داد.

به همین دلیل برای انتخاب و اعتماد به مجموعه ای که قصد دارید برای خدمات سئو، به آنها مراجعه کنید، توجه و دقت لازم را داشته باشید.

روند خدمات سئو
چرا سئو سایت مان را به ریچتک بسپاریم؟
richtech

چرا سئو سایت مان را به ریچتک بسپاریم؟

ریچتک به سبب دارا بودن گروهی متخصص در زمینه برنامه نویسی و سئو، برای مشتریان خود یک پشتیبانی اصولی و پرقدرت را به ارمغان می آورد.

سئو شامل سئوی فنی و داخلی و خارجی است؛ زمانی که یک تیم قوی برنامه نویسی از سایت پشتیبانی و محافظت می کند، هک و نفوذ به سایت بسیار دشوار بوده و از طرفی دیگر در صورت بروز مشکلات فنی در سایت با وجود این تیم توانا، به صورت آنی برطرف می شود.

تعرفه خدمات سئو در شرکت ریچتک، با وجود سطح کیفی بالا و به کارگیری کادری متخصص برای بهینه سازی سایت، از قیمت معقول و مناسبی برخوردار است که در ادامه به بیان آن خواهیم پرداخت.

اگر که تمایل دارید تا خدمات سئو وب سایت شما هرچه سریعتر به دست گروه تخصصی ریچتک، عملی و اجرا شود، به ثبت سفارش خود از طریق راه های ارتباطی اقدام نمایید.

 

 

جزئیات تعرفه های سئو ریچتک

لیست پکیج ها برنزی نقره ای طلایی
شرایط پایه قراداد سئو
مدت زمان پروژه سئو 12 ماه 12 ماه 12 ماه
تولید محتوا
پیدا کردن کلمات کلیدی
افزایش رتبه در کلمات کلیدی حداقل 5 کلمه کلیدی حداقل 15 کلمه کلیدی حداقل 20 کلمه کلیدی
آنالیز URLها
آنالیز بک لینک ها
آنالیز و یافتن رتبه کلمات کلیدی
آنالیز محتوای تکراری
آنالیز ساختار وبسایت
آنالیز رقبا
سئو داخلی
بررسی URLها
بهینه سازی عنوان صفحات 20 صفحه 40صفحه 100صفحه
بهینه سازی متا تگ ها
بررسی انتخاب صحیح کلمات کلیدی
بهینه سازی انکر تکست
بهینه سازی متن جایگزین تصویر
ساختن صفحه 404 سفارشی
بهینه سازی تگ های هدر
ساخت صفحه جدید (در صورت نیاز) 5صفحه 10صفحه 25 صفحه
بهینه سازی تگ کانونیکال
بهینه سازی robots.txt
بهینه سازی و ساخت نقشه سایت
بهینه سازی کد ها
بهینه سازی سرعت سایت
لینک سازی داخلی
بررسی ریدایرکت ها
رفع خطاهای 404
سنجش سازگاری وبسایت
چک کردن لینک های نامعتبر
چک کردن حجم صفحه
چک کردن استاندارد های W3C
چک کردن نمایش صحیح وب سایت در مرورگرهای مختلف
سئو خارجی
لینک سازی طبیعی
نوشتن محتوا رپورتاژ آگهی 2 6 12
ساخت بلاگ 1 2 4
ساخت شبکه های اجتماعی 1 2 4
بررسی سرچ کنسول گوگل
ثبت وب سایت در گوگل سرچ کنسول
چک کردن خطاهای گزارش شده
ثبت نقشه سایت در گوگل سرچ کنسول
آنالیز بخش Coverage
آنالیز و رفع خطاهای مرتبط با موبایل فرندلی بودن وب سایت
سئو محلی
ثبت وب سایت در نقشه گوگل
امتیاز و کامنت گذاری برای کسب و کار
افزایش رتبه سایت در نتایج محلی
گزارش گیری
آنالیز ترافیک سایت
گزارش تغییرات رتبه
گزارش فعالیت های صورت گرفته
آموزش
پرسنل تولید محتوا
آموزش بهینه سازی داخلی
قیمت ماهانه به تومان 8 میلیون 12 میلیون 16 میلیون

سوالات متداول شما


با این کار، در اینجا مراحل ایجاد یک استراتژی سئو در سال 2022 آمده است:
مرحله اول: فهرستی از کلمات کلیدی ایجاد کنید.
مرحله دوم: صفحه اول گوگل را تجزیه و تحلیل کنید.
مرحله سوم: چیزی متفاوت یا بهتر ایجاد کنید.
مرحله چهارم: بهینه سازی برای سئوی درون صفحه.
مرحله پنجم: بهینه سازی برای هدف جستجو.
مرحله ششم: روی طراحی محتوا تمرکز کنید.

تفاوت اصلی این است که بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) بر بهینه سازی وب سایت به منظور دریافت ترافیک از نتایج جستجوی ارگانیک متمرکز است. از سوی دیگر، هدف بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) دریافت ترافیک و دید از جستجوی ارگانیک و پولی است.

مرحله 1: محدوده کاری خود را بررسی کنید. ...
مرحله 2: اهداف خود را مشخص کنید. ...
مرحله 3: فهرستی از موضوعات مرتبط تهیه کنید. ...
مرحله 4: فهرستی از کلمات کلیدی اصلی ایجاد کنید. ...
مرحله 5: از ابزارهای خوب تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید. ...
مرحله 6: هدف جستجو را مشخص کنید. ...
مرحله 7: کلمات کلیدی دم بلند را شناسایی کنید. ...
مرحله 8: در مورد رقبای خود اطلاعاتی کسب کنید.

آینده شغلی خود را حرفه ای بسازید

ما معتقدیم سرنوشت و آینده در دستان شماست و زمان عنصر گرانبهایی است که نباید از آن غافل شد

همین حالا به ما بپیوندید