چطور با کمک بازاریابی و تبلیغات در لینکدین کسب و کارمان دیده می شود؟





لینکدین یک شبکه اجتماعی تخصصی و تجاری بشمار می رود که حدودا 400میلیون کاربر فعال  دارد. کاربران این شبکه اجتماعی حرفه ای شامل افراد مختلفی است،

از جمله آنها می توان به افرادی اشاره کرد که نقل قول های خود را از روزمرگی های زندگی  پست می کنند یا دسته دوم افرادی هستند که اطلاعاتی در حوزه کاری خود به اشتراک می گذارند. 

برخی افراد هم به صورت خبرسازی و روزنامه نگاری مشغول فعالیت هستند؛ این کاربران اخبارهای سیاسی یا تجاری را پست می کنند. 

دسته دیگر افراد جویای کار هستند که بدنبال دستیابی به فرصت های شغلی جدید هستند. برخی هم از لینکدین برای جستجوی جواب سوالات خود استفاده می کنند.

بازاریابی در لینکدین

پس در مجموع می توان گفت لینکدین یک شبکه اجتماعی مخصوص افراد متخصص است که برای توسعه و بازاریابی کسب و کارشان از آن بهره می برند. 

ما هم در این مقاله سعی داریم بررسی کنیم که برای بهتر دیده شدن و انجام تبلیغات در لیندکین چطور عمل کنیم و در واقع با نحوه بازاریابی در لینکدین آشنا شویم.

بازاریابی در لینکدین 

بازاریابی در لینکدین به منظور برقراری ارتباط با افراد متخصص در بازار کسب و کار خودتان و در جهت معرفی هر چه بهتر برندتان با تقویت روابط کاری و حتی همکاری با افراد متخصص می باشد. 

از لینکدین برای اشتراک گذاری مقالات، پست و انواع محتوا استفاده می شود که موجب افزایش ترافیک سایت شما می شود. 

اگر شما هم قصد راه اندازی سایت شخصی یا کسب و کاردیجیتال مارکتینگ دارید ، لینکدین مناسبت ترین شبکه اجتماعی است که انواع امکانات و قابلیت ها را برای انجام تبلیغات و مارکتینگ در اختیار شما قرار میدهد. 

لینکدین مارکتینگ

قابلیت های منحصر به فرد لینکدین شامل قرار دادن رزومه و تخصص حرفه ای ، دستاوردها و ارزش های سازمانی، سوابق کاری، مصاحبه و سمینارها و.... می باشد که با مجموع این امکانات به شما در پیشبرد اهداف کسب و کارتان کمک زیادی می کند. 

میتوانید از لینکدین برای معرفی و تبلیغ خدمات و محصولات برندتان بهره مند شوید. مخاطبان لینکدین روز به روز بیشتر می شود و اکثر شرکت های معروف دنیا برای معرفی و فروش محصولات خود از این بستر مجازی استفاده می کنند.

 لینکدین به شما کمک می کند که مخاطبان هدف خود را براحتی پیدا کنید با آنها ارتباط بگیرید حتی امکان ارتباط دو طرفه بین کاربران را هم فراهم آورده است. 

روش های بازاریابی در لینکدین 

شما به عنوان صاحب کسب و کار می توانید از لینکدین بعنوان یک مسیر روشن برای دستیابی به فرصت های شغلی و کشف استعدادهای ناب استفاده کنید. همچنین برای توسعه کسب و کارتان از آن بهره مند شوید.

لینکدین بستری را برای انواع بازاریابی فراهم آورده است در ادامه برخی روش های بازاریابی لینکدین را با هم مرور خواهیم کرد.  

روش های بازاریابی لینکدین

1.هشتگ مناسب و هوشمندانه 

پست هایی که در لینکدین به اشتراک گذاشته می شود حاوی هشتگ هایی است که محتوای پست های شما را مشخص می کند. حال در نظر بگیرید اگر این هشتگ های به درستی انتخاب شوند و در جذب مخاطب بیشتر، شرکت های متخصص و ... موثر خواهد بود. 

استفاده از هشتگ در پست های لینکدین باید هوشمندانه و متعادل باشد. یعنی هشتگ گذاری زیاد به معنی جذب مخاطب بیشتر نیست بلکه حتی ممکن است نتیجه معکوس هم داشته باشد. 

پس باید از هشتگ های پرکابردتر و مرتبط با پست خود استفاده کنید و در مورد آنها تحقیق کرده باشید. 

2.زمانبندی مناسب برای کار با صفحه لینکدین

کاربران لینکدین می توانند بدون درخواست دادن صفحات دیگر را دنبال کنند و هر کاربری که صفحه شما را برای دیگران به اشتراک بگذارد آنها می توانند صفحه شما را دنبال کرده و محتوای شما را ببینند. 

کاربران با دیدن پروفایل لینکدین و اجازه از مخاطب می توانند آن را دنبال کنند. پروفایل به شما در ارتباط گرفتن با دیگران کمک می کند پس باید روی ویرایش پروفایل وقت بگذارید.

اگر پروفایل شما به صورت کارفرما تعریف شده باشد هر کس که آن را ببیند می تواند صفحه شما را هم ببیند.  

بازاریابی لینکدین

3.نشر پست های با محتوای غنی 

پست هایی که در لینکدین منتشر می کنید باید محتوای با کیفیت اما نه چندان طولانی داشته باشد. متن های خیلی طولانی مخاطب را خسته می کند و بسیاری از افراد برای مطالعه متون طولانی وقت نمی گذارند! 

از طرفی پست های کوتاه هم کم کم از کیفیت محتوای شما می کاهد و افرادی که آنها را می بینند توجه زیادی به آن نمی کنند. البته تنوع در محتوای پست ها از جمله استفاده از عکس و ویدئو به جذابیت آن می افزاید و مخاطبان بیشتری را جذب می کند.

4.اشتراک گذاری مقالات خارجی 

لینکدین امکان لینک دهی به مقالات و سایت های خارجی را فراهم می کند. پس شما علاوه بر استفاده از پست های محتوایی غنی خود می توانید از پست های دیگران هم استفاده کنید و مستقیم به سایت اصلی لینک دهید. 

5.نشر مداوم و برنامه ریزی شده 

در لینکدین داشتن برنامه منظم برای انتشار پست ها موجب می شود که مخاطبان هم در این بازه زمانی منتظر پست های شما باشند. پس سعی کنید چند روز یکبار در طول هفته محتوای منظم را منتشر کنید.

می توانید برنامه ای را از پیش تعیین کنید و براساس آن محتوای خود را نشر دهید و بازخورد مخاطبان را بررسی کنید و براساس رفتار مخاطبان روزهایی را برای نشر پست در نظر بگیرید. 

تبلیغات در لینکدین

تبلیغات در لینکدین 

اولین قدم برای انجام تبلیغات در لینکدین ساخت حساب کاربری است. بعد از ایجاد حساب کاربری و تکمیل اطلاعات نیاز دارید گزینه تبلیغات را برای خود فعال کنید. 

برای این منظور با استفاده از گزینه solution  و سپس advertise vacancy اننخاب کنید که بتوانید تبلیغات را در صفحه لینکدین خود قرار دهید.

هدف از تبلیغات در لینکدین اغلب استخدام افراد می باشد. در این مرحله باید نام شرکت، موقعیت شغلی، نوع کار، شرایط کاری و تحصیلات موردنظر و تخصص های مد نظر و نحوه ارسال رزومه را تعیین کنید. 

در گام بعدی باید هزینه لازم و مدت زمان برای تبلیغ را مشخص کنید. برای انجام تبلیغ میزان هزینه را به صورت روزانه مشخص می کنید که هزینه به ازای هر کلیک می باشد. 

بعد از انتشار تبلیغ در لینکدین ایمیلی را دریافت می کنید که با استفاده از آن می توانید بازدیدهای تبلیغ، افرادی که کلیک کرده و یا کاندید شده اند را بررسی کنید. 

یکی از ویژگی های تبلیغات لینکدین شناسایی مخاطبان هدف می باشد. با شناسایی مخاطبان هدف براحتی می توانید مشتریان خود را شناسایی کنید و تبلیغات شما فقط برای مخاطبان ارسال شود. 

در لینکدین مارکتینک برای تبلیغات و شناسایی مخاطبان می توانید مشتریانی که از سایت شما بازدید دارند را شناسایی و تبلیغات را برای آنها ارسال کنید. 

یا تبلیغات را براساس حساب کاربری های لینکدین انجام دهید و همچنین از مخاطبان خود در شبکه های اجتماعی دیگر استفاده کنید. 

شبکه سازی در لینکدین

شبکه سازی در لینکدین 

لینکدین فضای خوبی را برای دیجیتال مارکتینگ فراهم آورده است. پس اهمیت زیادی دارد که بدانیم چطور از لینکدین استفاده کنیم و شبکه سازی در لینکدین را بلد باشیم.  اصول شبکه سازی در لینکدین را در ادامه بررسی می کنیم.

استفاده از لینکدین را بلد باشیم

استفاده از لینکدین متفاوت از شبکه های اجتماعی دیگر است برای حضور موفق در این بستر باید بلد باشیم به خوبی از قابلیت های آن استفاده کنیم. 

بهینه سازی پروفایل

لینکدین بستری حرفه ای و تخصصی است و همه فعالیت های شما را می بینند. پس باید اولین کاری که می کنید پروفایل خود را حرفه ای بنویسید.

نوع فعالیت و کسب و کارتان را بیان کنید، اگر وب سایت شخصی دارید آدرس و اطلاعات آن را بنویسید. 

هر سرنخی که شما به مخاطبانتان برساند را در پروفایل بیان کنید. 

تبلیغات در اینستاگرام

نشر محتوای غنی و با ارزش

هر چه در بستر لینکدین محتوایی که نشر میدهید تخصصی تر باشد و محتوای خود را به روز نگهدارید مخاطبان جذب می شوند و شما را به عنوان منبع مطمئن می شناسند.  

عضویت در گروه های تخصصی  مرتبط با کسب و کارتان

در گروه های مرتبط با کسب و کارتان عضو شده و فعال باشید. با ارتباط با آنها اطلاعات خود را افزایش دهید.

هزینه تبلیغات 

برای تبلیغات در لینکدین بودجه ای را در نظر بگیرید که به نوعی موجب پیشرفت و بازاریابی کسب و کار شما خواهد بود.

سخن پایانی 

در این مقاله از ریچتک با شبکه اجتماعی لینکدین و بازاریابی در لینکدین آشنا شدیم. همانطور که خواندید لینکدین بستری حرفه ای و جذاب برای ارتباط با متخصصان در حوزه فعالیت کسب و کارها فراهم آورده که علاوه بر جذب مخاطب بر بازاریابی و تبلیغات کسب و کار شما هم نقش زیادی دارد. 

با تولید محتوای منظم در لینکدین و اشتراک گذاری پست های ارزشمند همچنین به روز نگهداشتن صفحه خود می توانید در عرصه لینکدین مارکتینگ موفق بوده و نتایج آن را در کسب و کار خود مشاهده کنید. 

02/01/17

فانوس دریایی گوگل(google lighthouse) چیست وچطور کار می کند؟

01/12/21

هوش مصنوعی جدید متا مشابه چت بات جی پی تی به واتساپ اضافه می شود!

01/12/18

شخصیت های جدید چت بات بینگ تا الگوبرداری از سلبریتی ها

01/12/14

چطور با کمک بازاریابی و تبلیغات در لینکدین کسب و کارمان دیده می شود؟

01/12/11

5استراتژی تبلیغات در بازی های موبایلی

01/12/06

10تا از بهترین افزونه های ChatGpt که به آن نیاز دارید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 35 میانگین: 152]

دسته بندی ها:

اشتراک:



نظر بدهید




نظرات





پست های مرتبط

چگونه یک صفحه وبلاگ راه اندازی کنیم؟| چگونه ترافیک صفحه وبلاگ را افزایش دهیم؟| چگونه صفحه وبلاگ را درآمد زا …

ایمیل مارکتینگ یک شیوه بازاریابی مقرون به صرفه است که به شما کمک می کند با مشتریان خود در تعامل …

راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی به شما کمک می کند تا راحتتر به کسب درآمد بپردازید و به …

مواردی از قبیل بازاریابی، برندسازی موثر، رسانه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین، بهینه سازی موتورهای جستجو و... همگی بخشی از دیجیتال …

برندبوک چیست؟ برای نوشتن برندبوک چه مراحلی را طی کنیم؟ اهمیت و مزایای برندبوک ، نکات قابل توجه در طراحی …

مهم ترین گام برای موفقیت در کسب و کار ، داشتن روش مناسب برای بازاریابی و فروش است که شما …

کمپین تبلیغاتی دیجیتال در شبکه های اجتماعی و وب سایت از طریق سرچ، ایمیل، انجمن های گفتگو و سایر بسترهای …

نمونه طراحی کمپین های تبلیغاتی ایرانی و خارجی و ویژگی کمپین های تبلیغاتی موفق

تبلیغات کلیکی نوعی از تبلیغات دیجیتال است که در آن با پرداخت هزینه ، سایت خود را در سایت های …

چت جی پی تی چست؟ نحوه استفاده از چت بات جی پی تی چگونه است؟

چت جی پی تی به عنوان هوش مصنوعی مولد، محتوای جدید تولید می کند. در حالیکه تا امروز اینطور بنظر …

گوگل از هوش مصنوعی جدید خود به نام بارد رونمایی کرد!

مایکروسافت در مراسمی با موضوع هوش مصنوعی از نسخه جدید بینگ و مرورگر اج رونمایی کرد.

هوش مصنوعی در بسیاری کارها جای انسان را می گیرد؛ به طور مثال در انجام کارهای روزانه مانند نوشتن ایمیل، …

بازنویسی پاسخ های گوگل بارد

چت بات جی پی تی به عنوان هوش مصنوعی جدید هنوز چندان بین کاربران جا نیفتاده و بسیاری از افراد …

تبلیغات در بازی های موبایلی بازی دو طرف سود

لینکدین مارکتینگ برای توسعه کسب و کار

تغییر شخصیت چت بات بینگ و نزدیک شدن به حالت انسانی

رقیب جدید CHATGPT، هوش مصنوعی متا با نام LLaMA





آینده شغلی خود را حرفه ای بسازید

ما معتقدیم سرنوشت و آینده در دستان شماست و زمان عنصر گرانبهایی است که نباید از آن غافل شد

همین حالا به ما بپیوندید