5استراتژی تبلیغات در بازی های موبایلی





امروزه به دلیل اینکه همه برای فعالیت های روزمره از خرید گرفته، سفارش غذا تا بازی و گرفتن تاکسی اینترنتی از تلفن همراه استفاده می کنیم گوشی موبایل به بخش جداناپذیر زندگی انسان ها تبدیل شده است.

در همین راستا بازی های موبایلی هم روز به روز در حال افزایش است. بخصوص در میان رنج سنی نوجوان و جوان محبوبیت زیادی دارد.

این موضوع موجب شده که با نوع جدیدی از تبلیغات تحت عنوان تبلیغات در بازی های موبایل مواجه شویم. 

از کاربرانی که از بازی های موبایل استفاده می کنند اکثرا با وجود تبلیغات در بازی موبایل برای استفاده رایگان از محیط بازی کنار آمده اند حتی آن را ضروری می دانند.

پس کاربران حین بازی با دیدن انواع تبلیغات در بازی ها بخشی از مراحل بازی یا کل فرآیند بازی را به صورت رایگان انجام میدهند. 

تبلیغات در بازی های موبایل

تبلیغات در بازی های موبایل یکی از روش های کسب درآمد برای توسعه دهندگان نرم افزر محسوب می شود. از طرفی از این طریق می توانند اپلیکیشن،

محصولات و یا خدمات مربوط به کسب و کار خود را به کاربران معرفی کنند. لذا ما در این مقاله تصمیم داریم با تبلیغات در بازی های موبایل ، انواع آن و مزایای و معایت تبلیغات موبایلی آشنا شویم. 

تبلیغات در بازی های موبایلی چیست؟

تبلیغات در بازی های موبایلی یک روش استراتژیک برای کسب درآمد محسوب می شود که توسعه دهندگان با استفاده از آن و با فروش فضای تبلیغات در بازی های موبایلی کسب درآمد می کنند. 

خوبی تبلیغات در بازی های موبایلی در این است که بازی دو طرف سود می کنند یعنی هم افرادی که تبلیغات را نشر می دهند به درآمد می رسند و هم تبلیغ کنندگان به مخاطبان هدف خود دست پیدا می کنند. 

انواع تبلیغات در بازی های موبایلی

چنانچه بخواهید تبلیغات در بازی های موبایلی بازدهی بالایی داشته باشد و تبلیغات موجب از دست دادن کاربران نشود باید تبلیغات در بازی های موبایلی براساس استراتژی تبلیغاتی مشخص انجام شود.   

اگر شما هم اپلیکیشینی دارید که با ثبت آن می توانید تبلیغات مختلفی را منتشر کنید و حتی با دریافت هزینه از کسب و کارهای دیگر نیز به تبلیغ محصول و برندآن در بازی های موبایلی بپردازید و به کسب درآمد برسید. 

از طرفی کاربران بازی های موبایلی را به دلیل رایگان بودن دوست دارند پس تنها راه کسب درآمد برای شما تبلیغات در بازی های موبایلی است و به همین خاطر هم بخش رایگان اپلیکیشن ها برای تبلیغات در بازی استفاده می شود. 

 تبلیغات در بازی های موبایلی یا همان موبایل مارکتینگ اشاره به قرار دادن تبلیغات در بازی های موبایلی دارد که در هنگام بازی می بینید. این تبلیغات میتواند به صورت متنی، متحرک یا ویدئوی تبلیغاتی یا حتی صوتی باشد.

مزایای موبایل مارکتینگ

مزایای استفاده از تبلیغات در بازی های موبایل

مزایای موبایل مارکتینگ برای توسعه دهندگان بازی

 ◼کسب درآمد از تبلیغات در بازی های موبایل 

اکثرا افرادی که علاقه به بازی موبایلی دارند ترجیح می دهندکه  در ازای بازی هزینه ای نپردازند و در این حالت انجام تبلیغات در بازی های موبایل می تواند تکنیک خوبی برای درآمدزایی باشد. 

◼افزایش احتمال خرید درون برنامه 

تبلیغات درون برنامه اگر با استراتژی مناسب همراه باشد حتی در بازی های موبایلی هم موجب افزایش درصد خرید می شود.

در واقع می توانید با تبلیغات خلاقانه و جذاب خرید درون برنامه ای را هم بیشتر کنید. 

◼بهبود تجربه کاربری 

تبلیغات در بازی های موبایلی می تواند همراه با تجربه کاربری لذت بخش باشد. به طور مثال کاربر با دیدن تبلیغ امتیاز بالایی در بازی کسب کند یا آیتم های پولی برای کاربر رایگان شود. 

بازی موبایلی و تبلیغات در آن

◼حفظ کاربر

کاربران مهمترین عنصر در اپلیکیشن های موبایلی هستند پس باید برای حفظ آن ها برنامه ریزی کنید.

به طور مثال تشویق کاربران با تبلیغات موبایلی ویژه، یا به طور مثال در بازی موبایلی اهدای سکه های بیشتری به کاربر موجب حفظ تعامل مثبت با او خواهد شد. 

مزایای موبایل مارکتینگ برای تبلیغ کنندگان

◼امنیت برند

بازی های موبایلی می توان مسیری مطمئن برای تبلیغ کسب و کارتان باشد. اینکه شما بازی مناسبی را برای تبلیغ مورد نظر انتخاب کنید از تبلیغ خسته کننده و در فضای نامناسب پیشگیری می کند. 

◼ افزایش مشارکت کاربران

کاربران در حین بازی موبایلی که مشغول و درگیر روند بازی هستند براحتی با فضای برنامه ارتباط برقرار می کنند و در چنین فضایی داشتن تبلیغات برای جلب نظر کاربران مشارکت آنها را بیشتر می کند. 

◼احتمال افزایش بازگشت سرمایه 

در تبلیغات موبایلی کسب و کارها می توانند با تبلیغات هدفمند و تاثیر گذر با مصرف کننده ارتباط بگیرند و علاوه بر اینکه بخشی از هزینه اولیه را برای خود نگه می دارند قادر هستند سرمایه قابل توجهی را هم برگردانند.

◼دسترسی آسان

بازی های موبایلی با وجود مخاطبانی که دارد و روز به روز هم در حال افزایش می باشد می تواند راهی برای در دسترس برای کسب و کارها باشد که از طریق آن به اهداف بلند مدت خود برسند. 

◼امکان دیده شدن بیشتر 

در حال حاضر تبلیغات در بازی های موبایلی در طول زمان بازی قابل مشاهده است. 

تبلیغات در بازی های موبایل و یونیتی

معایب تبلیغات در بازی های موبایلی 

◼فضای رقابتی بالا

در این تبلیغات رقابت بسیار شدید است و برای تاثیر بیشتر و موفقیت باید محتوای تبلیغاتی شما بسیاری رقابتی باشد تا مخاطبان علاقه مند را به خود جذب کند. 

◼اعتماد سخت 

بسیاری از کاربران با مشاهده این تبلیغات نسبت به خرید محصول بصورت آنلاین بی اعتماد هستند.

◼هزینه های سازگاری 

در تبلیغات موبایلی موردی که خیلی اهمیت دارد سازگاری تبلیغات با موبایل است. در مواردی می توانید توجه کاربر را به محدوده تبلیغ متمرکز کنید. 

معایب استفقاده از تبلیغات موبایلی

انواع تبلیغات در بازی های موبایل 

برای کسب در آمد از بازی های موبایل با موبایل مارکتینگ باید با انواع تبلیغات در بازی های موبایل آشنا باشید. 

روش تبلیغات در بازی های موبایل یکی از بهترین راه ها برای توسعه دهندگان بازی های موبایلی و تبلیغ کنندگان است.

البته درآمد حاصل از تبلیغات بستگی به نوع تبلیغات موبایلی دارد.

1.تبلیغات ویدئویی

یکی از انواع تبلیغات در بازی های موبایل، تبلیغات ویدئویی است. در این روش کاربر در حین بازی با تماشای تبلیغ جایزه دریافت می کند.

جایزه می تواند امتیاز یا سکه برای ادامه بازی باشد یا جان دوباره در بازی. 

2.تبلیغات بینابینی 

تبلیغات بینابینی تبلیغاتی تمام صفحه ای است که کاربران پس از دیدن آن برای زمان مشخصی آن ها را رد می کنند.   

3.تبلیغات قابل بازی 

کاربران از تبلیغات بی هدف و کسل کننده در بازی های موبایلی زود خسته می شوند، در این صورت استفاده از تبلیغات قابل بازی جایگزین مناسبی است. دراین نوع تبلیغ کاربران مانند بازی در تبلیغات شرکت می کنند. 

تبلیغات بنری در موبایل

4.تبلیغات بنری 

تبلیغات بنری از انواع جدید تبلیغات بازی های موبایلی محسوب می شود این تبلیغاتی به شکلی است که در نظر کاربر جزئی از روند طبیعی بازی است. 

تبلیغات بنری باید در گوشه های کادر قرار داده شود و مزاحم دید کاربر نباشد.  این روش تبلیغات به دلیل هزینه پایین در ازای هر کلیک استفاده زیادی دارد. اما بخاطر اینکه بسیاری افراد تبلیغات بنری را توجه نمی کنند یا حتی کلیک نمی کنند نرخ کلیک پایینی دارد. 

5.offerwalls

این نوع تبلیغات در بازی های موبایلی مانند تبلیغات ویدئوی است که کاربر خودش انتخاب می کند که چقدر با آن درگیر شود.

یعنی کاربر باید کاری را در ازای جایزه انجام دهد.  Offerwalls در صورتی نتیجه بخش خواهد بود که با علایق کاربران همخوانی داشته باشدیا یک ارز مجازی جایزه دهد. 

مقالات پیشنهادی:

باورنکردنی ترین مزایای دیجیتال مارکتینگ

چطوربا تبلیغات کلیکی کسب درآمد کنیم؟

سخن پایانی 

تا پیش از این بسیاری از افراد این تصور را داشتند بازی های موبایلی رایگان برای کسب درآمد مناسب نیست.

اما با معرفی بازی های جدید و تغییرات آن ها تبلیغات در بازی های موبایلی هم رشد روزافزنی داشته است.

در این مقاله از ریچتک به بررسی تبلیغات در بازی های موبایلی، انواع تبلیغات در بازی ها پرداختیم.     

تبلیغات موبایلی با هر یک از روش هایی که در این مقاله صحبت شد می توان انجام داد اما باید استراتژی دقیقی برای آن داشته باشید تا بعنوان توسعه دهنده اپلیکیشن یا تبلیغ کننده از طریق تبلیغات در بازی های موبایلی به درآمد قابل توجهی برسید.           

02/01/17

فانوس دریایی گوگل(google lighthouse) چیست وچطور کار می کند؟

01/12/21

هوش مصنوعی جدید متا مشابه چت بات جی پی تی به واتساپ اضافه می شود!

01/12/18

شخصیت های جدید چت بات بینگ تا الگوبرداری از سلبریتی ها

01/12/14

چطور با کمک بازاریابی و تبلیغات در لینکدین کسب و کارمان دیده می شود؟

01/12/11

5استراتژی تبلیغات در بازی های موبایلی

01/12/06

10تا از بهترین افزونه های ChatGpt که به آن نیاز دارید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 55 میانگین: 115]

دسته بندی ها:

اشتراک:



نظر بدهید




نظرات





پست های مرتبط

چگونه یک صفحه وبلاگ راه اندازی کنیم؟| چگونه ترافیک صفحه وبلاگ را افزایش دهیم؟| چگونه صفحه وبلاگ را درآمد زا …

ایمیل مارکتینگ یک شیوه بازاریابی مقرون به صرفه است که به شما کمک می کند با مشتریان خود در تعامل …

راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی به شما کمک می کند تا راحتتر به کسب درآمد بپردازید و به …

مواردی از قبیل بازاریابی، برندسازی موثر، رسانه های اجتماعی، تبلیغات آنلاین، بهینه سازی موتورهای جستجو و... همگی بخشی از دیجیتال …

برندبوک چیست؟ برای نوشتن برندبوک چه مراحلی را طی کنیم؟ اهمیت و مزایای برندبوک ، نکات قابل توجه در طراحی …

مهم ترین گام برای موفقیت در کسب و کار ، داشتن روش مناسب برای بازاریابی و فروش است که شما …

کمپین تبلیغاتی دیجیتال در شبکه های اجتماعی و وب سایت از طریق سرچ، ایمیل، انجمن های گفتگو و سایر بسترهای …

نمونه طراحی کمپین های تبلیغاتی ایرانی و خارجی و ویژگی کمپین های تبلیغاتی موفق

تبلیغات کلیکی نوعی از تبلیغات دیجیتال است که در آن با پرداخت هزینه ، سایت خود را در سایت های …

چت جی پی تی چست؟ نحوه استفاده از چت بات جی پی تی چگونه است؟

چت جی پی تی به عنوان هوش مصنوعی مولد، محتوای جدید تولید می کند. در حالیکه تا امروز اینطور بنظر …

گوگل از هوش مصنوعی جدید خود به نام بارد رونمایی کرد!

مایکروسافت در مراسمی با موضوع هوش مصنوعی از نسخه جدید بینگ و مرورگر اج رونمایی کرد.

هوش مصنوعی در بسیاری کارها جای انسان را می گیرد؛ به طور مثال در انجام کارهای روزانه مانند نوشتن ایمیل، …

بازنویسی پاسخ های گوگل بارد

چت بات جی پی تی به عنوان هوش مصنوعی جدید هنوز چندان بین کاربران جا نیفتاده و بسیاری از افراد …

تبلیغات در بازی های موبایلی بازی دو طرف سود

لینکدین مارکتینگ برای توسعه کسب و کار

تغییر شخصیت چت بات بینگ و نزدیک شدن به حالت انسانی

رقیب جدید CHATGPT، هوش مصنوعی متا با نام LLaMA





آینده شغلی خود را حرفه ای بسازید

ما معتقدیم سرنوشت و آینده در دستان شماست و زمان عنصر گرانبهایی است که نباید از آن غافل شد

همین حالا به ما بپیوندید